- Legislaţie
- Registrul Agricol
- Urbanism
- Monitor oficial local
- Sondaj de opinie
- Consultare Taxe si imozite
- Programare on-line Carte de identitate
- Programare on-line pasapoarte
- Programare on-line Permise si Inmatriculari auto
- Guvernul României
- Consiliul Judetean Bihor
- ANSPDCP
- ADMINISTRAŢIE
- Legislaţie organizare şi funcţionare
- Organizarea şi Funcţionarea Instituţiei Legislaţie
- Conducere primar, viceprimar, secretar
- Primar Reprezentant al comunităţii
- Viceprimar Adjunct al primarului
- Secretar Atribuţii administrative şi executive
- Consiliul Local componenţă, comisii, regulament
- Componenţa Consiliului Local consilieri locali
- Regulament Organizare şi funcţionarea Consiliului Local
- Comisii de specialitate
- Primărie organizare, funcţionare, cariere
- Organigramă primărie
- Regulament Organizarea şi funcţionarea primăriei
- Carieră anunţurile posturilor scoase la concurs
- Programe şi Strategii stabilirea obiectivelor şi planificare
- Rapoarte şi studii privind U.A.T. -ul
- COMPARTIMENTE
- Contabilitate informaţii şi anunţuri
- Taxe şi Impozite anunţuri, formulare tipizate
- Informaţii generale taxele şi impozitelel locale
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri
- Registru Agricol vânzări sau cumpărări terenuri, alte informaţii
- Informaţii generale privind Registru Agricol
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri vânzări terenuri, preemtori
- Urbanism autorizaţii de construcţie şi certificate de urbanism
- Informaţii generale planuri de urbanism
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri autorizaţii de construcţie şi certificate de urbanism
- Stare Civilă naşteri, căsătorii, decese
- Informaţii generale naşteri, căsătorii, decese
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri publicaţii căsătorii
- Asistenţă Socială protecţiei copilului, familia, persoane vârstnice, persoane cu dizabilităţi,
- Informaţii generale protecţia copilului, familia, persoane vârstnice, persoane cu dizabilităţi,
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri asistenţă socială
- Mediu protecţia mediului
- Informaţii generale mediu
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri protecţia mediului
- Serviciul de Salubritate reciclare, curăţenie, igiena stradală
- Informaţii generale reciclare, curăţenie, igiena stradală
- Anunţuri Serviciul de Salubritate
- S.V.S.U. Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă
- Informaţii generale Serviciul Voluntari pentru Situaţii de Urgenţă
- Anunţuri Serviciul Voluntari pentru Situaţii de Urgenţă
- INFORMAŢII ANUNTURI
- Solicitare informaţii. Legislaţie transparenţă decizională
- Responsabil Legea 544/2001 liberul acces la informaţiile de interes public
- Formulare Legea 544/2001 documente, acte necesare de completat
- Modalitatea de contestare a deciziei, reclamaţie administrativă formulare aferente
- Listă cu documente de interes public legislaţie
- Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001 transparenţă decizională
- Buletin Informativ (Legea 544/2001) liberul acces la informaţiile de interes public
- Declaraţii de avere şi interese lista personal U.A.T.
- Bugete şi Raportări Financiare execuţie Bugetara, drepturilor salariale, Bilanţ Contabil
- Buget
- Situaţia drepturilor salariale
- Achiziţii publice licitaţii, contracte, informaţii
- Informaţii Utile anunţuri, vânzare teren, info
- Poliţie
- Cămin cultural
- Dispensar Medical
- Sala Sport
- Program Autobuz
- A.P.I.A.
- Alegeri Prezidentiale 2024 alegeri prezidentiale
- Alegeri Locale 2024 alegeri locale
- Alegeri Locale 2020
- SERVICII ONLINE
- Consultare Impozite şi Taxe locale Verificaţi taxele şi impozitele
- Programare Paşapoarte acces la ghişeul on-line
- Programare Permise şi Înmatriculări Auto acces la ghişeul on-line
- MONITORUL OFICIAL LOCAL
- Anunţuri Monitor oficial local
- Statutul unităţii administrativ teritoriale statut
- Regulament privind procedurile administrative regulament
- Hotărârile autorităţii deliberative proiecte şi hotărâri ale Consiliului Local
- Proiecte de hotărâri Proiecte de hotărâri ale Consiliului Local aflate in dezbatere publică
- Hotărâri ale Consiliului Local Hotărârile autorităţii deliberative
- Dispoziţiile autorităţii e xecutive proiecte şi dispoziţii ale primarului
- Proiecte dispoziţii ale primarului Proiecte de dispoziţii ale autorităţii deliberative aflate in dezbatere publică
- Dispoziţii ale primarului Dispoziţiile autorităţii deliberative
- Documente şi informaţii financiare documente şi informaţii financiare
- Alte documente alte documente, registre
- Registrul refuzuri semnare/ contrasemnare / avizare , obiecţii legalitate acte administrative pentru înregistrarea refuzurilor funcţionarilor publici ori al personalului contractual de a semna, respectiv contrasemna ori a aviza actele administrative
- Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor Consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la Hotărârile Consiliului Local şi a dispoziţiilor primarului cu caracter normativ
- Strategia de dezvoltare strategii
- Anunturi Covid anunturi covid
- Contact
- accessibility
- Acasă
- Anunţ licitaţie publică
- PUBLICAREA DOCUMENTELOR TEHNICE ALE CADASTRULUI
- Rezulatatul la proba scrisă a examenului pentru promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut, a unui funcţionar public din cadrul autorităţii publice
- Rezultatul etapei de selecţie dosar la examenul de promovare în grad profesional imediat superior a unui funcţionar public din cadrul autorităţii publice
- ANUNŢ EXAMEN de promovare în grad profesional imediat superior pentru un funcţionar public din cadrul autorităţii publice
- „În data de 03.08.2023, UAT Holod, a semnat contractul de finanţare nr.615DOT/2023, pentru proiectul cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Holod” cod F-PNRR-Dotări-2023-2468 prin UNITATEA EXCLUSIVĂ PENTRU FINANŢAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR, CERCETĂRII, DEZVOLTĂRII ŞI INOVĂRII ÎN CADRU APELULUI „DOTARE CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE” finanţat prin PNRR, pilonul VI
- „În data de 27.02.2023, UAT Holod, a semnat contractul de finanţare nr.9864 din 25.01.2023, pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea moderată a clădirii serviciului voluntar pentru situatii de urgenta, comuna Holod, judeţul Bihor”, apel de proiecte gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei finanţat din fonduri europene prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României.
- „În data de 01.02.2023, UAT Holod, a semnat contractul de finanţare nr.7757 din 19.01.2023, pentru obiectivul de investiţii Reabilitarea moderată a cladirii şcolii gimnaziale „Iosif Vulcan din comuna Holod, judetul Bihor , apel de proiecte gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei finanţat din fonduri europene prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României.”
- Anunţ privind închirierea păşunilor
- Informare-actualizare date Registru Agricol
- Anunţ atribuire închiriere bunuri proprietate bublică şi privată
- Anunţ atribuire vânzare bunuri proprietate bublică şi privată
- Anunţ atribuire vânzare bunuri proprietate bublică şi privată
- Anunţ licitaţie publică spaţiu clădire PSI
- Anunţ licitaţie publică construcţii Vintere
- Anunţ licitaţie publică imobil Holod
- Anunţ privind obligativitatea declarării şi înregistrării foselor septice: Stimaţi cetăţeni, conform art. 11 din criteriile pentru autorizarea, construcţia, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea şi întreţinerea sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate, aprobate prin H.G. nr. 714/2022 privind aprobarea, controlul, exploatarea şi întreţinerea sistemelor individuale adecvate de colectare şi epurare a apelor uzate, aveţi obligaţia să vă înscrieţi sistemul individual adecvat de colectare şi epurare a apelor uzate în Registrul de Evidenta a Sistemelor Individuale Adecvate de Colectare si Epurare a Apelor Uzate organizat pentru U.A.T HOLOD, judeţul Bihor. Astfel, conform art.11 alin. (l) din criteriile aprobate prin H.G. 714/2022,proprietarul spaţiilor conectate la sistemul individual adecvat de epurare are obligaţia să înscrie sistemul de epurare în registrul autorităţii publice locale pentru evidenta unor astfel de sisteme, în termen de 120 zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare şi/sau epurare a apelor uzate. Obligaţia înregistrării prevăzute la alin. (1) revine şi proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea in vigoare a prezentului act normativ, în termen de 180 zile de la intrarea în vigoare a hotărârii Guvernului de aprobare a prezentelor criterii ( pana la 26.11.2022 ). Totodată, vă aducem la cunoştinţa faptul că nerespectarea de către persoanele fizice şi juridice a dispoziţiilor art. 11 la care am făcut referire mai sus, constituie contravenţie şi se sancţionează de către Garda Naţională de Mediu cu amenda de la 5.000 lei la 10.000lei. În scopul respectării prevederilor legale, persoanele fizice şi juridice care pot accesa mijloace electronice pot descărca formularul accesând acest link, aflat pe site-ul primăriei comunei HOLOD de la adresa www.holod.ro, ulterior sa fie transmis pe adresa de e-mail primaria@holod.ro sau poate fi procurat direct de la registratura Primăriei Comunei HOLOD pentru a va înregistra în Registrul deschis în acest scop la nivelul UAT Comuna HOLOD.
- anunt concesionare terenuri
- Cerere de înscriere în lista de candidaţi
- Anunţ privind înscrierea în lista candidaţilor pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL2021 în teritoriu
- Cetăţenii Comunei Holod sunt invitaţi la consultarea publică privind stema comunei Holod, jud. Bihor (pentru detalii accesaţi link)
- Anunţ: Crescătorii de animale care au depus cerere pentru închirierea suprafeţei de păşune, sunt aşteptaţi să particicpe la procedura de atribuire a contractelor de închiriere ce va avea loc joi,13 mai 2021, începând cu ora 11:00 la sediul primăriei Holod.
- Anunţ privind închirierea păşunilor
- Regulament de întreţinere a faţadelor imobilelor din comuna Holod
- Lista locurilor de muncă vacante 27.01.2021
- Lista locurilor de muncă vacante 16.12.2020
- Lista locurilor de muncă vacante 25.11.2020
- Anunţ privind cadastrarea
- - Model declaraţie Proprie răspundere
- - Model Adeverinţă pentru angajatori
- ORDIN Nr.725 privind stabilirea masurilor de sprijinire a persoanelor vulnerabile care se afla in izolare la domiciliu, ca urmare a masurilor de limitare a raspandirii COVID-19
- OUG nr. 18/2017 art. 7
- Locuri de munca vacante 04.11.2020